Etiquetas

30 de diciembre de 2018

El meu 2018 en imatges

La última entrada del año. Muchas cosas han pasado buenas y no tan buenas. 
Conocí a unos de los grandes de la costura, Lorenzo Caprile (me encanto, amable, simpático) me motive a volver a coser, despacito,  trabajando bie y disfrutando de cada pieza de costura. También hicimos una escapada a Madrid con amigas, a parte de la feria de patch en la que estuvimos muy poco por el agobio de gente (no es que hubiese una mala planificación, sino que desbordó todas las expectativas de asistencia) nos fuimos de turismo por la ciudad y desayunamos unas tortas exquisitas en un local encantador (Cristina Oria en el barrio de Salamanca). Totalmente recomendable.


Trabajos de costura que hice este 2018.
Peces de roba feta aquest 2018.


No podían faltar los accesorios vintage de costura, que me encantan y siempre me traigo alguno de las ferias de patch. 
No podien faltar els accessoris vintage de costura, que m'encanten i sempre em porto algún de les fires de patch.

--------------------------------------------------


La última entrada de l'any. 
Moltes coses han passat bones i no tan bones. Vaig conèixer a uns dels grans que em encanta; Lorenzo Caprile i em vaig motivar a tornar a cosir, però poc a poc, treballant be i gaudint de cada peça  de costura.

També hi va haver aquest any una escapada a Madrid amb amigues, a part de la fira de patch en què vam estar molt poc per la quantitat de gent (no és que hi hagués una mala planificació, sinó que va desbordar totes les expectatives d'assistència) ens vam anar de turisme per la ciutat i vam esmorzar unes coques exquisites en un local encantador (Cristina Oria al barri de Salamanca). totalment recomanable.

-------------------------------------------------------------

Aqui os dejo un collage de casi todos los trabajos de patch del 2018. Quiero agradecer a las personas que cuelgan tutoriales su generosidad como en mi caso he podido hacer colgantes de Merche patch, los muñecos de nieve de Patchwork el dintel, seguramente hay muchas más personas que comparten y no me vienen ahora a la memoria, a todas ellas mi agradecimiento. 


Aquí teniu un collage de gairebé tots els treballs de patch del 2018. Vull agrair a les persones que pengen tutorials seva generositat com en el meu cas he pogut fer penjolls de Merche patch, els ninots de neu de Patchwork el Dintel. Segurament hi molts més. El meu agraïment a tots.

---------------------------------------------------------------
Tenemos nuevos proyectos para hacer entre las amigas incondicionales para este 2019. Para empezar el año uno sencillito como este cojín de Belen Hevia.


Ja tenim nous projectes per fer entre les amigues incondicionals per a aquest 2019. Per començar l'any un senzill com aquest coixí de Belen Hevia.
------------------------------------
También en costura, pero todavía no tengo nada decidido.


També en costura, però encara no tinc res decidit.
Que tingueu una bona entrada d'any 2019
🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔

 

1 comentario:

beatriz dijo...

Feliz año Nuevo 2019

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...